صبا 1 - 1 استقلال

صبا 1 - 1 استقلال




 

 


صبا 1 - 1 استقلال


تاریخ : شنبه ،
28 آبان 1390

دو تيم استقلال و صباي قم در چارچوب هفته سيزدهم ليگ برتر به مصاف هم رفتند که اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


دو تيم استقلال و صباي قم در شرايطي از ساعت 14:15 در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم آغاز شد که اين بازي با گل‌هاي عنايتي براي صبا و برهاني براي استقلال با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

نیمه اول:

پس از آغاز بازي توسط آبي‌پوشان، ياران ويسي توانستند توپ را از آن خود کنند و توپ را به غلامرضا عنايتي رساندند. او هم از اشتباه حنيف عمران زاده استفاده کرد و با جا گذاشتن مدافع استقلال با مهدي رحمتي تک به تک شد و توپ را وارد دروازه‌ کرد.

در ادامه، بازي روند آرامي را طي کرد تا اين که مجيدي از سمت چپ دروازه‌ صبا حرکت کرد و شوتي را به سمت دروازه‌ اين تيم زد که در نهايت لک اين موقعيت را از استقلال گرفت. چند دقيقه بعد استقلالي‌ها توسط موقعيتي که اسماعيل شريفات ايجاد کرد، توپي را به فرهاد مجيدي رساند و مجيدي هم در محوطه جريمه صبا اين توپ را به آرش برهاني رساند که او توانست در دقيقه 17 گل تساوي بازي را به ثمر برساند.


در ادامه بازي دو تيم تلاش زيادي براي رسيدن به دروازه‌ حريف انجام دادند و گهگاه صاحب موقعيت‌هايي هم شدند که يکي از اين موقعيت‌ها براي صباي قم بود. بازيکنان اين تيم از سمت راست دروازه‌ استقلال موقعيتي را تدارک ديدند که حجازي پور با يک شوت دروازه‌ رحمتي را تهديد کرد و اين موقعيت با واکنش رحمتي که توپ را مشت کرد دفع شد.


نيمه دوم:

پنج دقيقه ابتداي نيمه دوم صحنه‌ خاصي را در بر نداشت و پس از آن بازيکنان صبا تلاش کردند که به سمت دروازه‌ استقلال حرکت کند و در نهايت توسط ميلاد نوري موقعيتي را به دست آوردند که با عکس العمل رحمتي اين موقعيت نيز از دست رفت.


صباي قم در دقيقه 72 موقعيتي را تدارک ديد که با دخالت مدافعان استقلال از دست رفت و در اين صحنه سه بازيکن از صباي قم و استقلال کمي دچار مصدوميت شدند و به زمين افتادند.


صباي قم که در نيمه دوم بيشتر بر روي دروازه‌ استقلال حضور داشت، صاحب يک ضربه ايستگاهي شد که حمدي نژاد، اين ضربه را به سمت دروازه‌ استقلال زد و با رحمتي با مشت موقعيت صبا را از آنان گرفت.


ميلاد نوري در ميانه ميدان روي بازيکنان استقلال مرتکب خطا شد که داور با کارت قرمز مستقيم او را از زمين اخراج کرد.

درحالي که بازي به دقايق پاياني نزديک مي‌شد استقلالي‌ها تلاش کردند که به گل برتري دست پيدا کنند اما به نتيجه‌اي نرسيدند.


کارت زرد: مهدي امير آبادي (33)، حنيف عمران زاده (51)، محسن بيات (88)


کارت قرمز: ميلاد نوري (77)

استقلال تهران از 13 بازي خود 27 امتياز کسب کرده است و در صدر جدول قرار دارد. صباي قم نيز با انجام همين تعداد بازي، با يک امتياز کمتر در رده سوم قرار دارد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل